Retour voorwaarden.
Je mag je stoffen na aankoop binnen 30 dagen retour sturen zonder reden van opgaaf. Wettelijk heb je 14 dagen de tijd maar service staat bij Stapeltje Geluk hoog in het vaandel. Je hebt dus 30 dagen de tijd om aan te geven dat je graag iets retour wilt sturen. Na het melden van je retour heb je 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen. (meld jij na 4 dagen dat jij iets retour wilt doen? dan gaat vanaf dan de 14 dagen in dat je de tijd krijgt om iets retour te sturen).
Is het niet helemaal waar je naar op zoek was? Dan mag je het retourneren. Om gebruik te maken van jouw herroepingsrecht, kun je het herroepingsformulier invullen en opsturen per post of e-mail. Dit hoeft echter niet. Simpelweg door jouw artikel(en) te retourneren, maak je gebruik van jouw herroepingsrecht.
Mag alles binnen 30 dagen worden teruggestuurd?
Het herroepingsrecht van 30 dagen geldt voor alle artikelen met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de orginele staat en verpakkingen aan de ondernemer geretouneerd worden.Dit betekent het volgende:
- - De te retourneren artikelen zijn onbeschadigd.
- - De artikelen worden ongewassen, ongeknipt en verder zonder pen/potloot strepen geretourneerd moeten worden. Deze vind je bij de meeste stoffen op de achterkant van de stof en bij enkele stoffen wordt het label aan de stof bevestigd.
- - Voor stoffen geldt, net als bij het kopen van kleding, dat deze niet meer geretourneerd mogen worden wanneer deze gewassen zijn.
Kortom, de artikelen zien er bij het terugsturen nog net zo uit als op het moment van ontvangst.
We mogen je aansprakelijk stellen wanneer waardevermindering is ontstaan door gebruik van de goederen op een andere manier dan je in de winkel zou doen.
Gebruik voor het retour sturen van de producten bovenstaand formulier. Na het aanmelden van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om te zorgen dat de producten bij ons worden geleverd.
Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?
Zoals hierboven aangegeven, mogen alle artikelen met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de orginele staat en verpakkingen aan de ondernemer geretouneerd worden Dit houdt in, dat ook onderstaande niet geretourneerd mag worden:
a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g. Stoffen waar al in is geknipt, gewassen zijn of al getekend zijn voor het knippen.
Wanneer gaat de 30 dagen bedenktijd in?
De 30 dagen bedenktijd gaat in op de dag dat je jouw bestelling van de leverancier hebt ontvangen. Komt jouw bestelling in meerdere leveringen? Dan gaat de 30 dagen bedenktijd in op de dag dat je het laatste artikel uit jouw bestelling van de leverancier hebt mogen ontvangen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je kunt een bestelling of een deel van de bestelling binnen 30 dagen retourneren.. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het pakketje kan vanuit deze landen dan ook met een bezorgdienst naar wens worden teruggestuurd naar het volgende adres:
StapeltjeGeluk
Ootmarsumsestraat 2
7591EP Denekamp
Vergeet bij het retourneren van artikelen niet jouw gegevens (bestelnummer, naam + e-mailadres) toe te voegen.
Ik heb artikelen geretourneerd, wat nu?
Wanneer de teruggestuurde artikelen door ons in ontvangst zijn genomen, ontvang je van ons het bedrag voor de geretourneerde artikelen retour. Heb je de gehele bestelling geretourneerd? . De terugbetaling vindt veelal binnen twee dagen en uiterlijk binnen dertig dagen nadat we het retour hebben ontvangen plaats (dit betreft je aankoopbedrag minus de eventueel betaalde verzendkosten). Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de geretourneerde artikelen hebt betaald. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.
Wij mogen met de terugbetaling wachten totdat we de goederen weer hebben ontvangen. Vergeet niet het bewijsje van het retour gezonden pakket te bewaren.
Mocht jouw retour maar niet bij ons aankomen, neem dan contact met ons op en geef hierbij gelijk het trackingnummer door, zodat onze klantenservice jouw sneller kan helpen.